مدیرعامل هلال‌احمر استان سمنان با اشاره به سانحه رانندگی برای اتوبوس مسافری در محور دامغان گفت: در این حادثه، 22 نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۱۲۳۴۵۰۴
22 مصدوم بر اثر سانحه رانندگی در دامغان

به گزارش جام جم آنلاین، مظفر محمدخانی در گفتگو با فارس اظهار کرد: بر اثر وقوع سانحه رانندگی برای اتوبوس مسافری در کیلومتر 11 محور سمنان به دامغان، 22 نفر مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: اتوبوس مسافری که با 47 مسافر در حال حرکت در محور سمنان به دامغان بود، از جاده منحرف شد و 22 نفر از مسافران آن مصدوم و توسط نیروهای اورژانس 115 راهی مرکز درمانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان اضافه کرد: سه نفر در این حادثه با تلاش نیروهای هلال‌احمر رهاسازی و تیم‌های هلال‌احمر به‌محض دریافت گزارش حادثه عازم محل شدند.

محمدخانی بیان کرد: تیم‌های هلال‌احمر شامل یک تیم واکنش سریع و یک تیم عملیاتی مستقر در گردنه آهوان در عملیاتی دوساعته، به حادثه‌دیدگان امدادرسانی کردند.

اتوبوس مسافری محور سمنان به دامغان خوشبختانه واژگون نشده و در این حادثه، کسی جان خود را از دست نداده است.

با همکاری نیروهای خدماتی و امدادی استان سمنان در راستای کنترل محورها و خدمات‌رسانی هر چه بهتر به هم‌وطنان مسافر اقدام می‌شود.

کنترل عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان سمنان با استفاده از سیستم‌های هوشمند ITS از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان انجام می‌شود.

در حال حاضر، 56 دستگاه ترددشمار، 59 سامانه ثبت تخلف و 22 دستگاه دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان فعال هستند.

سالانه دست‌کم 15 میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می‌کنند.

حدود 600 کیلومتر از محور تهران-مشهد در استان سمنان واقع شده است.

*عکس تزیینی است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها