مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: محور‌های مواصلاتی استان ایلام از ایمنی کافی برای تردد زائران اربعین ۹۸ برخوردار است.
کد خبر: ۱۲۲۵۷۹۲
محور‌های مواصلاتی استان ایلام برای اربعین ۹۸ ایمن سازی شد

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، علی اصغر کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام اظهار داشت: هم اینک محور‌های مواصلاتی استان ایلام از ایمنی کافی برای تردد زائران اربعین ۹۸ برخوردار است و در این زمینه در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: اصلاح شیب جاده‌ها در برخی قسمت‌ها، نصب علائم، اجرای خط‌کشی مسیر‌ها و اصلاح قوس‌ها، به‌روز کردن علائم هشداری و بازدارنده از اقدامات انجام شده جهت ایمن‌سازی جاده‌های استان ایلام است.

او در ادامه یادآور شد: حذف نقاط حادثه‌خیز، تجهیز تونل‌های مسیر به روشنایی و دستگاه تهویه نیز انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: در حوزه کنترل نامحسوس جاده‌های استان ایلام، اقدام به استقرار دوربین‌های کنترلی و رصد ۲۴ ساعته انجام و تیم‌های ثابت و سیار نیز با همکاری پلیس راه استان ایلام استقرار و به‌صورت ۲۴ ساعته جاده‌های ایلام رصد می‌شوند.

او گفت: تمام اقدامات تجهیزاتی، انسانی و استفاده از نرم‌افزار‌های نوین کنترلی در جاده‌های ایلام استقرار تا زائران و ترددکنندگان در جاده‌های ایلام از ایمنی لازم برخوردار و بتوانند سفر ایمنی در این استان را تجربه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها