رئیس سازمان آتش نشانی قزوین گفت: صبح امروز در آزمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی قزوین حریقی رخ داد که در نتیجۀ آن دو دانشجو مصدوم شدند.
کد خبر: ۱۲۱۴۵۹۶
جزئیات آتش سوزی در دانشگاه علوم پزشکی قزوین +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، مجتبی منتظری اظهار کرد: با اعلام خبر حریق در دانشگاه علوم پزشکی در ساعت 10:40 دقیقه صبح امروز، 4 تیم از سه ایستگاه آتش نشانی قزوین به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه، آزمایشگاه دانشکدۀ علوم پایۀ دانشگاه علوم پزشکی قزوین که در طبقۀ همکف قرار داشت به دلایل نامعلومی دچار حریق شد، شدت انفجار به قدری بود که شیشه‌ها و درها دچار شکستگی شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی قزوین با بیان اینکه هنوز علت حادثه مشخص نیست تأکید کرد: در این حادثه یک دانشجوی خانم از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی و دانشجوی دیگری نیز به دلیل انفجار دچار شوک شده بودند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

آزمایشگاه تشریح دچار حریق شده است

از سوی دیگر مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز با تأیید وقوع این حادثه گفت : حادثه در آزمایشگاه تشریح رخ داده و علاوه بر اینکه آزمایشگاه به طور کلی آسیب دیده است، اتاق‌های مجاور نیز به صورت جزئی دچار خسارت شده‌اند.

این در حالیست که بر خلاف گفته‌های رئیس سازمان آتش نشانی، ارداقیان عنوان کرد تنها یک نفر در محل حادثه حضور داشته و مصدوم شده است.

علت حادثۀ انفجار آزمایشگاه هنوز مشخص نشده و در دست بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها