کنفدراسیون فوتبال آسیا گروه بندی تیم های حاضر در مرحله مقدماتی رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا در سال ۲۰۱۸ را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۲۸۶۰۹
گروهبندی مرحله مقدماتی فوتسال جام ملت های آسیا اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین از فدراسیون فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به کشور های عضو از برگزاری رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا در سال ۲۰۱۸ به صورت مرحله مقدماتی و نهایی خبر داد.

بر همین اساس در قسمت جنوب و مرکز آسیا تیم های ایران، افغانستان، ازبکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و نپال به رقابت با یکدیگر می پردازند.

در قسمت «آسه آن» (ASEAN) تیم های استرالیا، برونئی دارالسلام، اندونزی، لائوس، مالزی، میانمار، تایلند و ویتنام حضور دارند.

در قسمت شرق آسیا تیم های چین، چین تاپیه، هنگ کنگ، ژاپن، کره جنوبی، ماکائو و مغولستان به رقابت با یکدیگر می پردازند.

در قسمت غرب آسیا تیم های بحرین، عراق، اردن، لبنان، قطر، عربستان، سوریه و امارات به مصاف هم خواهند رفت.

کشورهای میزبان به صورت پیشنهادی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شده اند که در نهایت با اعلام موافقت کشورها برای میزبانی، تصمیم نهایی در این باره گرفته خواهد شد.

بازی های فوق از ۲۰ تا ۳۰ مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد و تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی رقابت های جام ملت های فوتسال ۲۰۱۸ آسیا راه خواهند یافت.

همچنین فدراسیون فوتبال ایران درخواست خود را برای میزبانی دوره نهایی این دوره از بازی ها که در بهمن ماه سال ۹۶ برگزار می شود، ارسال کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها