رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور با درخواست از شهروندان برای عدم سفر به استان گیلان تا اطلاع ثانوی، آخرین وضعیت جوی جاده‌ها را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۲۴۷۰۴۴
هشدار به مسافران گیلان

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با ایسنا درباره وضعیت جاده‌های استان گیلان که با بارش شدید برف روبه‌رو شده، گفت: بارش برف در استان گیلان همچنان ادامه دارد و با توجه به شدت بارش‌ها و حجم برف در این استان توصیه اکید پلیس این است که مردم تا اطلاع ثانوی از سفر به استان گیلان خودداری کرده و سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

وی با بیان اینکه جاده قدیم و آزادراه - قزوین رشت هم به دلیل بارش برف مسدود است، تصریح کرد: همچنین محور سراوان به فومن و جاده امامزاده هاشم نیز مسدود است، در مسیر سراوان به رشت هم تنها یک لاین برای حرکت به سمت رشت باز است.

رحمانی تاکید کرد:‌ رانندگان برای تردد در محورهای استان گیلان حتما باید زنجیر چرخ به همراه داشته و این موضوع را نیز مدنظر قراردهند که از تردد غیرضروری در محورهای این استان نیز پرهیز کنند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره اینکه آیا در جاده‌های این استان در راه مانده هم داریم یا خیر؟ گفت: تعدادی خودرو در محدوده امامزاده هاشم، سراوان و آزادراه قزوین - رشت دپو شده‌اند، اما هیچ مورد در راه مانده نداشته‌ایم.

به گفته وی، مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه در آماده‌باش کامل هستند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در مورد وضعیت جوی دیگر جاده‌های کشور نیز گفت:‌ در برخی از محورهای استان‌های مرکزی و لرستان نیز بارش برف گزارش شده است. همچنین در ارتفاعات استان مازندران بارش برف و مه‌ گرفتگی گزارش شده و لازم است رانندگان برای تردد در این مسیرها حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

رحمانی افزود:‌ در محورهای آزادشهر - شاهرود و محور توسکستان هم بارش برف گزارش شده و تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست. همچنین توصیه می‌شود که از سفر غیرضروری در این روز خودداری شود و اگر سفری لازم است حتما در روز انجام شود.

وی در مورد دیگر محورهای مسدود کشور نیز گفت: محورهای زنجان - طارم و زنجان - دندی و نیز محور شمشک به دیزین مسدود است. محورهای هشترود - زنجان و کوهرنگ - مسجد سلیمان هم با بارش برف و کولاک مواجه است.

به گفته رحمانی، وضعیت ترافیکی در جاده‌های سراسر کشور عادی و بدون هیچ مشکلی گزارش شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها