شرکت آئودی توانسته به خوبی یک ترکیب فوق‌العاده از خودروی لوکس و تمام الکترونیک خود را به جهان معرفی کند.
کد خبر: ۱۲۴۵۱۳۵
لوکس‌ترین خودروی تمام برقی آئودی (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، خودروی جدید تمام الکترونیک آئودی، یک محصول لاکچری شامل تعداد زیادی از دستگاه‌های هوشمند است.

خودرو E-Tron دارای یک باتری ۹۵ کیلو وات بر ساعت است که گفته می‌شود می‌تواند تا ۲۰۴ مایل را بدون توقف طی کند.

شروع قیمت این خودرو از ۷۴۸۰۰ دلار است. دلیل قیمت بالای این خودرو لوکس بودن آن و وجود تکنولوژی‌های به‌روز و متفاوت است.

امکانات داخل E-Tron چگونه است؟

صفحه نمایش مرکزی به گونه‌ای طراحی شده است که به هنگام فشار همانند یک دکمه واکنش می‌دهد، در کنار آن یک تبلت با گزینه‌های میانبر برای دسترسی‌ها و اعمال دستورات وجود دارد.

در زیر نمایشگر اصلی یک صفحه نمایش دیگر برای کنترل دمای داخل کابین خودرو قرار گرفته شده است، این صفحه همچنین قابلیت دریافت دستورات نوشتاری با استفاده از انگشت را دارد. این به آن معنی است که راننده می‌تواند اسم و یا آدرس مور نظر را با انگشت خود مانند خودکار بنویسد.

در کنار تمام این‌ها قابلیت پذیرش دستورات صوتی نیز وجود دارد، در صورتی که گیرند دستور شما را دریافت نکند شما می‌توانید با استفاده از دکمه مخصوص گوگل این قابلیت را فعال کنید.

نکته منفی در این صفحه نمایش ها، نیاز به فشار بیشتر هنگام انتخاب در صفحه نمایش است. از قسمت‌های دیگر خودرو می‌توان به صندلی‌های راحت آن اشاره کرد که دارای سیستم سرمایش و گرمایش هستند.

در عقب خودرو هم به اندازه‌ای فضا هست که یک انسان قد بلند بتواند به راحتی چند ساعت در سفر را آنجا بگذراند.

قدرت پردازش خودرو ۴۰۰ اسب بخار است که صفر تا صد این شاسی بلند را به ۵.۵ ثانیه می‌رساند. از نکات دیگر این خودرو آن است که برای باز کردن دریچه شارژ خودرو، سیستم باید به کلی خاموش باشد. این امر تا پایان فرآیند شارژ باید حفظ شود، در غیر این صورت برداشت شارژر امکان پذیر نسیت.

خودروی الکترونیک E-Tron تا ۱۵۰ کیلووات شارژ را پشتیبانی می‌کند، این یعنی از ۲۰ درصد شارژ را در طول ۴۵ دقیقه به ۱۰۰ درصد می‌رساند.

گفتنی است که ۲۰ درصد آخر شارژ بیشترین میزان زمان را به خود اختصاص می‌دهد. در آخر باید گفت که نقطه قوت این خودرو طراحی داخلی و تکنولوژی آن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها