نماینده ویژه وزیر تعاون گفت: ارکان و زیر مجموعه‌های وزارتخانه مکلف شده‌اند، نسبت به بسیج امکانات در خدمت‌رسانی به مناطق سیل زده اقدام نمایند.
کد خبر: ۱۲۴۴۹۲۲
بسیج امکانات وزارت تعاون برای خدمت به سیل زدگان

به گزارش جام جم آنلاین، کریم یاوری مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با فارس اعلام کرد :حسب دستور و تاکید موکد وزیر تعاون تمامی ارکان و زیر مجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف شده‌اند نسبت به بسیج تمام امکانات مادی و معنوی در خدمت رسانی به مناطق سیل زده اهتمام ویژه مبذول نمایند.

وی گفت: براساس دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تمام مسئولان مرتبط اعم از سازمان‌ها و معاونت‌های صندوق‌ها و بانک‌ها مکلف شدند، بررسی اولیه را با فوریت و سرعت در مورد مخاطبان خاص اعم از کارگران، بازنشستگان، توان خواهان، معلولان و مددجویان و بنگاه‌های اقتصادی آسیب دیده به عمل آورده و صدمه و خسارت به گروه‌های خاص مخاطب فورا رسیدگی و نیاز های اولیه آنان به سرعت تامین شود.

به گفته مشاور وزیر، تعاون، نیازهای عمومی از سوی ستاد بحران وزارت کشور و استانداری استان سیستان و بلوچستان اخذ و با هماهنگی معاون اقتصادی وزارت خانه و اینجانب به عنوان نماینده ویژه وزیر مستقر در استان با همراهی کامل با کمیته بحران استان در حد توان و وسع وزارتخانه برای نیازمندان و آسیب دیدگان از سیل تامین می‌شود.

یاوری افزود: حس زیبای همدلی و کمک به هم وطنان در معرض حوادث غیر مترقبه در بین مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی به عنوان وظیفه اسلامی و انسانی قابل تقدیر و تحسین است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها