مردم شهیدپرور اهواز به استقبال پیکر مطهر شهدای مقاومت رفته و در سوگ شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اقامه عزا کردند.
کد خبر: ۱۲۴۴۱۰۹
اهواز یکپارچه به پا خاست +فیلم و عکس

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، از نخستین ساعات صبح امروز مردم قدرشناس و شهیدپرور اهواز با حضور در خیابان‌های این شهر به استقبال پیکر مطهر شهدای مقاومت رفته و در سوگ شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اقامه عزا کردند.

مردم کربلای ایران خود را از شهر‌های مختلف استان به اهواز رساندند تا در مراسم تشییع سپهبد شهید سلیمانی شرکت کنند.

مردم خوزستان با عزاداری و سوگواری پیکر مطهر سپهبد شهید سلیمانی، ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان را تشییع می‌کنند و جمعیت باشکوهی در این مراسم حضور دارند.

مردم بصیر با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایت تروریستی آمریکا را محکوم می‌کنند.

حضور کودکان ، نوجوانان، اقوام، ایثارگران، خانواده معظم شاهد و شهدای مدافع حرم و جانبازان جلوه‌ای ازتشییع باشکوه سپهبد شهید سلیمانی است.

برنامه‌های بعدی تشییع پیکر‌های مطهر

آیین تشییع پیکرهای این شهدا ظهر امروز در مشهدالرضا در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) برگزار می شود و پس از مشهد پیکرهای مطهر به تهران منتقل می شود و مراسم وداع با پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش ساعت 19 امشب در مصلای تهران برگزار می شود.

اقامه نماز و تشییع صبح دوشنبه؛ دانشگاه تهران

پیکر پاک سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش صبح فردا پس از اقامه نماز از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی تشییع خواهد شد.

سپس پیکرهای شهدا از تهران به قم منتقل می شود و مراسم بزرگداشت آنها ساعت 14 تا 16 دوشنبه در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می شود.

صبح سه شنبه نیز مراسم تشییع و تدفین پیکر سردار بزرگ و پر افتخار اسلام و ایران در کرمان برگزار می شود.

دیروز و دیشب نیز مردم سوگوار و خشمگین عراق در کاظمین، بغداد، کربلا و نجف وداع بی‌نظیری با پیکرهای شهیدان مظلوم حمله جنایتکاران آمریکا داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها