عضو کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه اقدامات لازم و اساسی در مناطق سیل زده سال گذشته صورت نگرفته است، گفت: در مورد بارش های قبلی نیز اقدامات سطحی و زودگذر صرفا برای همان زمان انجام شد و شاهد اقدامات اساسی در این ارتباط نبودیم.
کد خبر: ۱۲۳۶۵۴۵
اقدامات مقابله با سیلاب ها سطحی و زودگذر بوده است

عبدالرضا عزیزی در گفتگو با جام جم آنلاین گفت: دولت همچنان مانند سال گذشته به هیچ عنوان آمادگی بارش های گسترده را ندارد، چرا که در مورد بارش های قبلی نیز اقدامات سطحی و زودگذر صرفا برای همان زمان انجام شد و شاهد اقدامات اساسی در این ارتباط نبودیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در طی این مدت رودخانه هایی که لبریز شده و هم سطح با زمین شده اند لایروبی نشده است، بعنوان مثال در روستای کهنه اوغاز و قلعه حسن در منطقه شیروان نمونه هایی بودند که به لایروبی و دیوار ساحلی نیاز داشتند که انجام نشد.

نماینده مردم شیروان گفت: حتی مردم این مناطق موضوع عدم لایروبی رودخانه های منطقه را طی نامه ای به شرکت آب منطقه ای همچنین قوه قضاییه و سازمان بازرسی اطلاع دادند تا نهادهای نظارتی مانند دیوان محاسبات، سازمان بازرسی کشور و قوه قضاییه این موضوع را به مسئولان اجرایی اطلاع بدهند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه اقدامات لازم و اساسی در مناطق سیل زده صورت نگرفته است، تصریح کرد: هر چند که استاندار پیگیری های بسیاری در این ارتباط داشت اما پیگیری بدون نتیجه فایده ای ندارد و متاسفانه اگر سیلی بوجود آید باز هم همان اتفاقات قبل تکرار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها