رئیس پلیس راه استان ایلام گفت:موکب داران در خصوص استقرار موکب‌های خود نکات ایمنی را رعایت کنند.
کد خبر: ۱۲۱۹۰۰۱
رئیس پلیس راه ایلام برنامه های اربعین را تشریح کرد

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با توجه به تجربیات سال‌های گذشته و به منظور خدمات رسانی هرچه بهتر به زائران حسینی (ع)، موکب داران باید نکاتی را در حین استقرار موکب‌ها مدنظر قرار دهند.

وی افزود: موکب داران قبل از برپایی موکب‌ها می‌بایست هماهنگی های لازم را با عوامل انتظامی و پلیس راه استان به منظور جانمایی محل موکب‌ها و همچنین جلوگیری از گره‌های ترافیکی داشته باشند.

همتی زاده بیان کرد: پیاده روی اربعین از نماد‌های ارزشمند فرهنگی شیعیان است که امروزه توانسته میلیون‌ها انسان مشتاق به اهل بیت را در یک حرکت منظم دور هم جمع و به یک الگو تبدیل کند.

وی ادامه داد: رعایت نکات ایمنی در خصوص اطلاع رسانی از فاصله‌های تعیین شده قبل از موکب ها، به منظور پیشگیری از انسداد مسیر و وقوع تصادفات امری ضروری است.

رئیس پلیس راه استان ایلام مطرح کرد: مدیریت سرعت قبل از موکب‌ها با نصب تابلو‌های هشداری از فاصله‌های یک هزار، ۲ هزار ، ۴ هزار ، ۶ هزار و ۸ هزار متری موجب کاهش حوادث جاده‌ای به نحو چشمگیری خواهد شد.

وی اظهار کرد: حضور نیرو‌های انتظام بخش متولی موکب در راستای جلوگیری از پارک کردن وسایل نقلیه در معابر در دستور کار قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها