یکی از ماموران نیروی انتظامی شهرستان گرمی مغان در حین انجام وظیفه شهید و 2 نفر دیگر مجروح شدند.
کد خبر: ۱۲۰۴۶۸۱
جزییات شهادت مامور نیروی انتظامی شهرستان گرمی مغان

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا ، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل در تشریح چگونگی این حادثه گفت: در پی گزارش ساعت 9.35 دیشب به مرکز فوریت های پلیس 110 استان مبنی بر حفاری غیر مجاز در منطقه ماموران پاسگاه مرزی «پاشنه ور» هنگ مرزی گرمی به منطقه اعزام شدند.

سردار هوشنگ حسینی افزود: گروهی از نیروهای انتظامی با اعزام به منطقه با افرادی که در حال حفاری غیر مجاز بودند مواجه می شوند، حفاران با مشاهده ماموران نیروی انتظامی به سوی آنها تیراندازی کرده و در نتیجه آن فرمانده پاسگاه پاشنه ور از ناحیه ساعد دست چپ مجروح شده است.

وی بیان کرد: حفاران به دلیل تاریکی شب و شناخت دقیق منطقه متواری شده و ماموران در پی آن در چندین مکان کمین کرده و منطقه را تحت نظر قرار می دهند.
وی اضافه کرد: ساعت 11 شب در یکی از ورودی های شهر گرمی در محله الله درق یک دستگاه خودرو پژو 405 نوک مدادی به علت سرعت زیاد به تیر چراغ برق برخورد کرده و با مشاهده ماموران نیروی انتظامی، 2 سرنشین خودرو به سوی ماموران تیراندازی می کنند.

سردار حسینی گفت: در این درگیری گروهبان یکم محمد محمود زاده 23 ساله به درجه رفیع شهادت نائل آمده و یک سرباز هم مجروح شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل افزود: همچنین در این درگیری با عکس العمل ماموران یکی از سرنشینان خودروی 405 به هلاکت رسیده و فرد همراه آن نیز زخمی شده است.
وی اظهار داشت: ماموران نیروی انتظامی با بازرسی خودرو پژو 405 یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک خشاب پر و 47 تیر جنگی کشف کردند.

وی بیان کرد: تاکنون در این رابطه پنج نفر دستگیر شده و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.
فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: پلیس همیشه و در همه حال در کنار مردم بوده و با مخلان نظم و امنیت و متخلفان برخورد خواهد کرد.

شهرستان گرمی مغان در 110کیلومتری شمال اردبیل واقع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها