معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در حادثه تصادف و واژگونی اتوبوس در مسیر زنجان به تبریز، 12 نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
کد خبر: ۱۱۸۷۱۹۱
واژگونی اتوبوس 12 نفر را راهی بیمارستان کرد

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا ، غفور آقاجانلو اظهار کرد: صبح امروز ساعت 7:15 دقیقه، یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر 58 لاین شمالی آزاده زنجان به تبریز از پشت با یک دستگاه کامیون برخورد کرده و بلافاصله واژگون شده است. این در حالی است که نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر به همراه سایر نیروهای امدادی استان، بلافاصله بعد از دریافت گزارش به محل اعزام شدند.

این مسئول با اشاره به این‌که بلافاصله بعد از دریافت گزارش، 4 تیم امداد و نجات از پایگاه‌های امداد و نجات عوارضی زنجان - تبریز و امداد و نجات تیرپارک به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: این اتوبوس 19 نفر مسافر داشت که 12 نفر مصدوم شده بودند.

وی با تاکید بر این‌که خوشبختانه حال مصدومان وخیم نیست و همگی به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شده‌اند، افزود: رعایت نکات ایمنی از جمله جلوگیری از خواب‌آلودگی، رعایت فاصله قانونی با سایر اتومبیل‌ها و عدم تخطی از سرعت مطمئنه نقش بسزایی در کاهش تصادفات جاده‌ای ایفا می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها