مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد:

شهر به استقبال ۲۲ بهمن رفت

دکتر برزین ضرغامی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اینکه دهه فجر یادآور حماسه انقلابی است که با آن ایران فصل بهاری را در زمستان آغاز کرد، گفت: با این نگاه شهر تهران برای بزرگداشت سالروز ۲۲ بهمن آماده شده است.
کد خبر: ۱۱۲۰۸۴۵
شهر به استقبال ۲۲ بهمن رفت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، دکتر ضرغامی فضاسازی مسیر راهپیمایی را یکی از اقدامات مهم در ایام الله دهه فجر دانست و گفت: تبلیغات فرهنگی متناسب با این ایام در مسیرهای راهپیمایی نصب شده است، علاوه بر این برای اطلاع شرکت کنندگان روز راهپیمایی، بنرهای اطلاع رسانی نیز در مسیر راهپیمایی نصب شده است.

او با اشاره به اینکه سازهای تبلیغات فرهنگی، تجاری و مناطق ۲۲ گانه با اکران طرح های فرهنگی، حال و هوای شهر را در این ایام انقلابی کرده است، ادامه داد: ۳۰هزارمترمربع تبلیغات فرهنگی برروی کلیه سازه های تبلیغاتی اکران شده است.

او افزود بسیاری از طرحهای منتخب به صورت موشن گرافیک تدوین شده و در این ایام خجسته بر روی تلویزیون های شهری به اکران عمومی در آماده است .

مدیرعامل سازمان زیباسازی به کارگاه طراحی گرافیک و تصویر سازی ویژه ایام دهه فجر اشاره کرد و افزود: در ششم بهمن ماه ٩٦ این کارگاه سه روزه در عمارت عین الدوله تهران برگزار و طرح های احصا شده بعد از داوری در اختیار فضای تبلیغات فرهنگی شهر قرار گرفت .

به گفته او اجرای برنامه ویدیو مپینگ برروی سازه برج آزادی از سوی سازمان با موضوع انقلاب از امشب اجرا می شود و شهروندان می توانند تا ۲۲ بهمن هر شب ساعت٢٠ به تماشای آن بنشینند.

دکتر ضرغامی نورافشانی در شب ۲۲ بهمن را یکی دیگر از اقدامات سازمان اعلام کرد و گفت: باغ کتاب و بوستان ولایت در شب ۲۲ بهمن از سوی سازمان زیباسازی نورافشانی می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها